DF_NH_WEB-Case_No_fairytales_Headings-LL.svg

Client / No Fairytales
Project / Portfolio
Category / Brand & Packaging design

DF_NH_WEB-Case_No_fairytales_2.jpg

Real food. Real story. No Fairytales. Als je dagelijks eten steeds een beetje beter maakt, dan eet je elke dag een beetje beter. Als voedselverbeteraar maakt No Fairytales producten die meer groenten, meer vezels en minder onnodige calorieën bevatten. Begonnen vanuit de keukentafel met kleurrijke groentetortilla’s, maar inmiddels is No Fairytales toonaangevend in de supermarkt en we ze iedere dag hard om nog veel meer eten te verbeteren. Nu bijvoorbeeld ook met burrito's en mueslirepen.


 

Werken voor een klein merk heeft vaak het voordeel dat je ook te maken hebt met een kleine organisatie. Hierdoor zit je rechtstreeks met de makers rond de tafel en kruipt de missie en de verschillende prodcuten echt onder je huid. Het was dan ook een smakkeliijk feestje om het startdesign verder te brengen naar de volgende levensfase. Met nog meer merkkracht, ruimte voor innovaties en betere schapkracht.

DF_NH_WEB-Case_No_fairytales_3.jpg
DF_NH_WEB-Case_No_fairytales_5.jpg

No Fairytales heeft in haar logo als beeldmerk het glimlachende zonnetje. En dat bleek een belangrijk merk en design attribuut. Naast de algemene herkenning van het merk staat het ook voor de positieve vibe van No Fairytales. Het logo met daaraan een zeer eigen typografie hebben we vooral gebruikt in de nieuwe generatie van het design.