DF_NH_WEB-Case_No_fairytales_Headings-LL.svg

Client / No Fairytales
Project / Portfolio
Category / Brand & Packaging design

DF_NH_WEB-Case_No_fairytales_2.jpg

Real food. Real story. No Fairytales. Als je dagelijks eten steeds een beetje beter maakt, dan eet je elke dag een beetje beter. Als voedselverbeteraar maakt No Fairytales producten die meer groenten, meer vezels en minder onnodige calorieën bevatten. Begonnen vanuit de keukentafel met kleurrijke groentetortilla’s, maar inmiddels is No Fairytales toonaangevend in de supermarkt en we ze iedere dag hard om nog veel meer eten te verbeteren. Nu bijvoorbeeld ook met burrito's en mueslirepen.


 

Werken voor een klein merk heeft vaak het voordeel dat je ook te maken hebt met een kleine organisatie. Hierdoor zit je rechtstreeks met de makers rond de tafel en kruipt de missie en de verschillende prodcuten echt onder je huid. Het was dan ook een smakkeliijk feestje om het startdesign verder te brengen naar de volgende levensfase. Met nog meer merkkracht, ruimte voor innovaties en betere schapkracht.

DF_NH_WEB-Case_No_fairytales_3.jpg
DF_NH_WEB-Case_No_fairytales_5.jpg

No Fairytales heeft in haar logo als beeldmerk het glimlachende zonnetje. En dat bleek een belangrijk merk en design attribuut. Naast de algemene herkenning van het merk staat het ook voor de positieve vibe van No Fairytales. Het logo met daaraan een zeer eigen typografie hebben we vooral gebruikt in de nieuwe generatie van het design.

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

DF_NH_WEB-Case_PLNT_Heading_LL-def.svg

Client / Jan Zandbergen
Project / PLNT
Category / Brand & Packaging design

DF_NH_WEB-Case_PLNT_2.jpg

PLNT is een nieuw merk van de Future Food Group. Dat PLNT een link met vlees heeft, zal je misschien verrassen. Het moederbedrijf van de Future Food Group, Jan Zandbergen Group, begon ooit als een kleine slagerij in de jaren 50 in Leiden. Ruim 70 jaar later is de kleine slagerij uitgegroeid tot een expert in de wereldvoorziening van eiwit, altijd met het oog op een gezonde toekomst. Met de oprichting Future Food Group wil men bijdragen aan een nieuwe wereld met innovatieve, plantaardige opvolgers voor vlees en vis.


 

Met PLNT eet je niet alleen heel erg lekker, maar draag je ook bij aan een betere toekomst, goed voor mens en planeet. Herkenbare smaken in een plant-based jasje, want bij PLNT voel en proef je het origineel, maar eet je geheel diervrij. In nauwe samenwerking met de Future Food Group mochten wij op zoek gegaan naar de naamgeving, de visuele identiteit, verpakkingsdesign en stijl elementen voor marketing communicatie. Een inspratieve en smakelijke reis!

DF_NH_WEB-Case_PLNT_3.jpg
DF_NK_WEB-Case_PLNT_4.jpg

Soms werkt een beschrijvende naamgeving het beste. Zo ook bij PLNT. Eén letter minder geeft soms snel meer waarde. Daarnaast hebben we goed gekeken naar de codes van een sterk groeiende categorie. Hoe kunnen we daaraan voldoen en merk en stijl eigenheid aan toevoegen. Bijvoorbeeld met een duidelijk schuin logo met bolde typografie en herkenbare bladvorm. Met een moderne krachtige 2 kleuren opbouw waarop lekkere productfotografie zijn plek krijgt. Samen met relevante USP’s en ESP’s.

 

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

DF_NH_WEB-Case_EyeCare_Heading_RL.svg

Client / Eyecare
Project / Corporate
Category / Visual Identity

DF_NH_WEB-Case_EyeCare_2a.jpg

De EyeCare Groep is een initiatief van 8 succesvolle familiebedrijven en is marktleider in het high-end optiek- en hoorsegment. De winkels van de EyeCare Groep bieden uitstekende oog- en hoorzorg aan consumenten. Uitmuntende service, maatwerk, een high-end assortiment en de nieuwste technologieën zorgen ervoor dat consumenten de beste hoor- en zichtoplossingen krijgen.


 

Na een pitchfase hadden wij de eer om de EyeCare Groep te helpen met de ontwikkeling van een nieuwe visueel identiteit en het strategisch en tactisch design van diverse off- en online middelen. Voor de groep en alle merken en labels in de portfolio. Een fantastisch project, zeker omdat in een kort tijdsbestek zeer intensief moest worden samengewerkt.

DF_NH_WEB-Case_EyeCare_4.jpg
DF_NH_WEB-Case_EyeCare_3.jpg

Luxury brands vragen om luxury design. Ook bij EyeCare. In alle facetten van de visuele identitteit hebben wij gezocht naar visuele eye candy. Voor optimale verleiding en (h)erkenning van de consument. En de winkelier aangenaam raakt in zijn ziel en bezieling. Gezien de aard van de groep een visuele identiteit die veel vrijheid geeft, maar optelt tot een duidelijke eenheid.

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

DEF_DF_NH_WEB-Case_Velder_Heading-01.svg

Client / Velder
Project / Corporate
Category / Visual Identity

Bij Velder vormt een diepe liefde voor kaas het kloppende hart van het bedrijf. Al meer dan 100 jaar. Het is de essentie van het ondernemerschap van Velder. Ze laten hun passie voor kaas doorsijpelen in elk aspect van wat we doen, door de gehele keten heen. Door consumentgericht onderzoek en intensief contact met partners weten ze wat de consument verlangt, waardoor ze in staat zijn waarde toevoegende concepten te ontwikkelen. Mede daarom is Velder absoluut en mentaal marktleider.

DF_NH_WEB-Case_Velder_2.jpg
DF_NH_WEB-Case_Velder_2.jpg

Velder is de nieuwe naam van Zijerveld. Deze wijziging markeert een nieuw hoofdstuk in de ontwikkeling van het bedrijf. In de nieuwe identiteit is de merkbelofte helder: Tasting Happiness. De nieuw visuele identiteit sluit hier ook op aan. In het logo zit nog steeds een verbintenis met kaas, maar het laat ook een duidelijk link zien naar een actieve kleurrijke wereld.


 

In de tweede laag van de visuele identiteit en de verschillende communicatiedragers wordt verder invulling gegeven aan de waarden menselijk, ambitieus, passie en innovatief. Door een eigen editorial achtige typografie en een natuurlijk expressief kleurenpallet. Ook de organische vormentaal en warme fotografie ondersteunen deze waarden.

DF_NH_WEB-Case_Velder_6.jpg

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

DF_NH_WEB-Case_First_Choice_Heading_LL.svg

Client / Superunie
Project / First Choice
Category / Packaging Design

DF_NH_WEB-Case_First_Choice_2.jpg

A-merken zijn meestal goed, maar vragen ook vaak zo hun prijs. Omdat producten ook vaak de referentie is van smaak. Maar wat als uit blinde smaaktesten blijkt dat er een vergelijkbare alternatief is, die boven flink goedkoper is. Zie daar First Choice Cola van SuperUnie. Verfrissend lekker, zonder calorieën en suiker! Genieten van niet alleen de beste prijs, maar ook van de geweldige smaak én de prik. Daarom zeggen ze ook: “First Choice Cola is verrassend lekker voor een prikkie!”.

 

First Choice Cola had al enige tijd hetzelfde design en het was tijd voor een revitalisering. Daarnaast was het doel om de schapwerking in de fysieke en digitale winkel te verbeteren en stijl elementen te ontwikkelen voor andere communicatie middelen en momenten. Voor Mountain een uitdaging in het hart gezien de vele jaren ervaring in frisdfranken.

DF_NH_WEB-Case_First_Choice_3.jpg
DF_NH_WEB-Case_First_Choice_5.jpg

Het fysieke schap was voor ons echt het uitgangspunt. Hoe kunnen we krachtig opvallen en makkelijk herkenbaar zijn. En daar bleek de schuine werking van het woordmerk en de achterliggende ster een perfecte oplossing. Naast de algemene kleurcoderingen voor smaken hebben gezorgd voor een grafisch patroon dat de prikkelende eigenschap van het product en merk extra benadrukt.

 

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Cafe_nova_StartHeading_LL.svg

Client / Superunie
Project / Cafe Nova
Category / Packaging Design

Cafe_Nova_2.jpg

Superunie heeft 4 nieuwe merken aan haar eigen merken portfolio toegevoegd. De positionering was van deze merken was daarbij helder: superkwaliteit producten voor een betaalbare prijs. Want daar heeft de consument steeds meer behoefte aan. Café Nova is daarbij het nieuwe merk voor koffiebonen en koffiecups. De koffie wordt daarbij met vakmanschap en liefde, langzaam gebrand. Dit ‘slow roasting’ proces zorgt ervoor dat de bonen hun aroma optimaal kunnen ontwikkelen. Met melanges van zoet en complex tot krachtig en intens. Om thuis te kunnen genieten van een heerlijk kopje koffie, zoals je ‘m bij de beste koffiebar geserveerd krijgt.

 

De ontwikkeling is van scratch af aan gedaan in een zeer kort tijdsbestek. Het was een mooi voorbeeld van hoe ketenpartners met elkaar efficient en effectief hebben gewerkt. Het proces gaf veel energie waarbij wij ons mochten richten op de naamgeving, de visuele identiteit, verpakkingsdesign en stijl elementen voor marketing communicatie.

Cafe_Nova_3.jpg
Cafe_Nova_4.jpg

Op het koffieschap wordt veel zwart gebruikt door verschillende merken. Dit is een vaak geziene kleurcode voor luxe koffies. Wij wilden iets anders creëren voor dit merk. Iets zachter dan het harde zwart dat je ziet in de koffiewereld. Iets dat ook goed past bij de uitstekende smaken van deze koffie. Zo kwamen we op het concept van Cafe Nova met het gevoel van een Italiaanse koffiebar. Het ontwerp laat dit zien door de prachtige warme marmeren achtergrond in combinatie met de houten balk. De zwarte ovale vorm met de naam erin zorgt voor een sterk en duidelijk zichtbaar logo dat kwaliteit uitstraalt. Dit alles gecombineerd, zorgt voor een goede impact op het schap in de winkel.

 

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Happy_Chocolate_StartHeading_LL.svg

Client / UDEA
Project / Happy Chocolate
Category / Packaging Design

DF_NH_WEB-Case_Happy_Chocolate_v1_2.jpg

Dat je van lekkere chocola gelukkig wordt, dat is algemeen bekend. En als dat zorgt voor een betere wereld dan is echt Everybody Happy! Gelijke kansen, meer duurzaamheid en lekkere chocolade; wie wil dat nou niet? Happy Chocolate! betaald ook een eerlijke prijs aan de cacaoboeren, doneert per elk verkocht product een extra bijdrage aan het Agroforestry project en maakt werk van duurzame cacoahandel. De dorpen waar de boeren wonen gaan erop vooruit, Happy Chocolate! Stimuleert de biodiversiteit en de chocolade smaakt er alleen nóg maar beter door. Happy Chocolate! is Fairtrade en ook nog eens biologisch! 

 

Voor UDEA was Happy Chocolate! een nieuw merk, waarbij wij UDEA mochten helpen in de ontwikkeling van het merkverhaal, de naamgeving, de visuele identiteit en het packaging design. Een lekkere en mooie zoektocht om van de ambitie met de Happy Chocolate! chocolade repen, intens gevulde blocs, gechocolateerde nootjes, cacaopoeder en chocoloademelk een duurzaam succes te maken.

DF_NH_WEB-Case_Happy_Chocolate_v1_3.jpg
DF_NH_WEB-Case_Happy_Chocolate_v1_5.jpg

De meest gelukkige chocola moet je ook zo gelukkig mogelijk laten voelen. Daarom hebben we in het logo ook gebruikt gemaakt van dynamische typografie in een organische omvorm. Met daarbij een heldere boodschap: ‘Feel happy to share luck’. Daarnaast hebben we kleurijke actieve patronen ontwikkeld waarmee het mogelijk is om segmenten herkenning te geven en daadkrachtig te zijn vanuit het schap.

 

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

DF_NH_WEB-Case_Sou_Sou_v1_Headers-LL-cor.svg

Client / Superunie
Project / Sou Sou
Category / Packaging Design

DF_NH_WEB-Case_Sou_Sou_2-vierkant.jpg

Superunie heeft 4 nieuwe merken aan haar eigen merken portfolio toegevoegd. De positionering was van deze merken was daarbij helder: superkwaliteit producten voor een betaalbare prijs. Want daar heeft de consument steeds meer behoefte aan. SOU SOU is daarbij een triple texture verwenijsje met drie lagen vol van smaak. De eerste laag is een stevige van de lekkerste chocola met een crunchy twist. Laag twee is het romigste ijs voor een zijdezacht gevoel op je tong en laag drie is een rijke swirl met verassende smaak.

 

De ontwikkeling is van scratch af aan gedaan in een zeer kort tijdsbestek. Het was een mooi voorbeeld van hoe ketenpartners met elkaar efficient en effectief hebben gewerkt. Het proces gaf veel energie waarbij wij ons mochten richten op de naamgeving, de visuele identiteit, verpakkingsdesign en stijl elementen voor marketing communicatie.

DF_NH_WEB-Case_Sou_Sou_3.jpg
DF_NH_WEB-Case_Sou_Sou_4.jpg

Na verschillende brainstormsessies en concepten werd SOU SOU, just for you, gecreëerd. Gebaseerd op het woord Bisou (Frans voor kus). SOU SOU is heerlijk ijs met verschillende texturen om van te genieten. Dit wordt versterkt in het ontwerp door de prachtige fotografie waarin de verschillende lagen duidelijk zichtbaar zijn. We hebben het vergrote ijs gebruikt als een houder voor alle informatie en de losse ingrediënten. De pastelkleuren op de achtergrond zorgen ervoor dat het ijs opvalt in de verpakking. In combinatie met de gouden accenten creëert dit extreme verwennerij en maakt het een verfijnde reeks. Pastelkleuren worden nauwelijks gebruikt in de ijsschappen, daarom valt dit ontwerp ook op in het schap.

 

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

AFairTrade_Heading_LL.svg

Client / Fairtrade Original
Project / Brand Portfolio
Category / Packaging design

DF_NH_WEB-Case_Fairtrade_original_2.jpg

De Fair trade beweging is al lange tijd gaande, maar er is maar 1 Fairtrade Original. Sterker nog: ze waren de eerste Fairtrade organisatie ter wereld! Sinds 1959 gaan ze bij Fairtrade Original voor eerlijke prijzen en gelijkwaardige samenwerking. Voor fantastisch lekker en voor lekker origineel. Op smaak gebracht met een snufje van hier en een vleugje van daar. Het leven verbeteren van mensen met impactvolle projecten. Met als missie: samen werken aan een leefbaar inkomen voor boeren.

 

Als je de eerste bent en ook succesvol dan neemt ook de concurrentie toe. Maar ook keurmerken met een fairtrade element werden steeds zichtbaarder. Tijd dan ook om opnieuw de toon te zetten, waarbij wij ze met de merk identiteit, de visuele identiteit en het packaging design mochten helpen.

DF_NH_WEB-Case_Fairtrade_original_3.jpg
DF_NH_WEB-Case_Fairtrade_original_5.jpg

Smaak en de nieuwe authenticiteit stonden in het nieuwe design centraal. Dit hebben we bereikt door een combinatie te maken van natuurlijk kleurpallet op natuurlijk ondergronden. Daarnaast is er voor een bijzonder font gekozen, die door de typografische behandeling echt een eigen signatuur krijgt. Daarnaast is er extra aandacht besteed aan de fotografie en het op heldere wijze communiceren van de claims en het verhaal van Fairtrade Original.

 

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Breaker_StartHeading_LL.svg

Client / Arla Foods
Project / Melkunie Breaker
Category / Packaging design

DF_NH_WEB-Case_Breaker_2.jpg

Melkunie Breaker is de uitvinder van een lekker yoghurt tussendoortje voor onderweg in de welbekende pouche. Vooral bekend door zijn fruitsmaken zoals aardbei, framboos, banaan en kersen. Maar inmiddels zijn smaken als appeltaart, stracciatella, cheescake en vanille ook zeer populair. Net zoals de verschillende Zero proposities.

 

Ooit zijn we begonnen met het redesign van de basissmaken. Daarbij hebben wij als eerste aandacht besteed aan het nog iconischer maken van het logo, het daarbij claimen van leiderschap in de categorie en duidelijker aangeven om welke segment het gaat. Daarnaast hebben wij een kleurrijk pallet met patronen ontwikkeld waarmee energie kan worden gecommuniceerd en meer herkenning van elke variant

DF_NH_WEB-Case_Breaker_3.jpg
DF_NH_WEB-Case_Breaker_4.jpg

Het laatst aspect van het nieuwe design was ook een mooie vloeiende yoghurt illustratie waarin smakelijk ingredient fotografie ook zijn plek kon vinden. Met al deze design bouwstenen is het nu ook mogelijk om effectief design te maken voor lijn en categorie extenties.

 

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

DF_NH_WEB-Case_Prins___Dingemanse_Heading_LL.svg

Client / Roem van Yerseke
Project / Prins & Dingemanse
Category / Packaging design

DF_NH_WEB-Case_Prins___Dingemanse_2.jpg

Prins & Dingemanse is een toonaangevend merk in de schaal- en schelpdierensector. Al meer dan een eeuw zijn zij gepassioneerd bezig met de teelt, verwerking en distributie van hoogwaardige schaal- en schelpdierproducten. De rijke geschiedenis begon in 1880 toen landbouwer Jacob Prins in Yerseke een bedrijf oprichtte voor oesterteelt en -handel, onder de naam Jac. Prins. Door de jaren heen zijn ze gegroeid en hebben ze het assortiment uitgebreid met mosselen, kreeften en een breed scala aan andere schaal- en schelpdieren. Prins & Dingemanse is een gevestigde naam in de Nederlandse en internationale vismarkt.

 

Het was alleen jammer dat de kwaliteit van de producten en diensten van Prins & Dingemanse niet gelijk voelbaar waren in de visuele identiteit en het packaging design. Een uitdaging die wij mochten oppakken. Waarbij het mede na een uitgebreide proeverij in Zeeland (iemand moet het harde werk doen…) duidelijk was dat vakmanschap, de productkwaliteit, de lange geschiedenis, de Oerhollands roots en de kleur geel een prominente rol moesten krijgen in het nieuwe design.

DF_NH_WEB-Case_Prins___Dingemanse_3.jpg
DF_NH_WEB-Case_Prins___Dingemanse_5.jpg

Het was een mooie creatieve zoektocht, samen met de klant, maar het resultaat mag er zijn. Het vernieuwde visuele Prins & Dingemanse valt meer op, is herkenbaarder, straalt meer kwaliteit uit en doet beter zijn werk op de winkelvloer. Het is nu echt samen genieten van Zeeuws vakmanschap.

 

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Sportlife_StartHeading_LL.svg

Client / Cloetta
Project / Sportlife
Category / Packaging design

Sportlife is een kauwgommerk dat al sinds 1981 bestaat. Het was het eerste suikervrije gum van Nederland, steevast verpakt in de blisterverpakking. Tot op vandaag is deze innovatieve doordrukverpakking een standaard in de kauwgum markt. Sportlife heeft altijd een focus gehad op de outdoor sportwereld en is erg populair onder jongeren. Tegenwoordig is er niet alleen Sportlife-kauwgom , maar ook mints. Sportlife Focus en Sportlife Energy zijn hier voorbeelden van..

DF_NH_WEB-Case_Sportlife_2.jpg
DF_NH_WEB-Case_Sportlife_7.jpg

Al meer dan 25 jaar mogen wij met enige regelmaat aan de visuele identiteit en verpakkingdesign van Sportlife werken. Met als recente voorbeelden de Sportlife Mints en en Sportlife Sweet Gums. Natuurlijk met de bekende schuine baan en het donkerblauwe woordmerk. Met ondersteuning van diverse ijzige of kleurrijke patronen voor de verschillende product proposities.
 

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Client / Campo Frio
Project / Stegeman
Category / Packaging design

DF_NH_WEB-Case_Stegeman_2.jpg

Weer een oer Hollands en bekend merk in onze portfolio: Stegeman. Ooit als slager begonnen in 1858, groeide Johannes Stegeman met zijn kennis van het ambacht, de liefde voor smaak en de beste ingrediënten, zijn slagerswinkel uit tot een groot Nederlands vleesmerk. Stegeman ontwikkelt inmiddels niet alleen maar producten van vlees, maar steeds meer producten met minder of zelfs helemaal geen vlees. Maar het zijn altijd producten die passen in de lijn van smaak en ambacht waar Stegeman bekend om staat. Genieten van de lekkerste producten voor bij de borrel of als broodbeleg.
 

Stegeman heeft een mooie paradox in zicht. Aan de ene kant is het echt een merk met ambachtelijke roots en aan de andere kant is het ook een merk voor de landelijke massa die zijn producten vooral in de supermarkt koopt. Maar een paradox is juist mooi in design en geeft ons extra inspiratie om te zorgen voor visuele verleiding met relevante en geloofwaardige communicatie. En dat hebben we de afgelopen jaren ook bewezen.

DF_NH_WEB-Case_Stegeman_3.jpg
DF_NH_WEB-Case_Stegeman_4.jpg

Met name voor de verschillende droge worsten hebben wij diverse designs mogen maken. Voor de droge worst traditioneel, Fuet of 30% minder vet. Als normale worst of als snacking variant. Altijd met het herkenbare schuine rode logo en een licht beige ondergrond met daaroverheen warme modern kleuren. Die vervolgens versterkt wordt authentieke typografie en illustraties.

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

DF_NH_WEB-Startheading_LL.svg

Client / Pladis
Project / Brand portfolio
Category / Packaging design

Als Nederlandse immigranten in Indonesië vragen om een tussendoortje, komt meneer Verkade op een idee. Hij voegt de zoete, bruine rozijnen gemaakt van de uit Griekenland en Turkije afkomstige witte Sultana-druiven toe aan granenbiscuits. Want de vochtigheid van rozijnen houdt de biscuits extra lang houdbaar. Ideaal om een lange boottocht te overleven. Of een hobbelige fietstocht naar je werk. Een merk is geboren. En de eerste Sultana FruitBiscuit Naturel ook.

DF_NH_WEB-Case_Sultana_v1_2.jpg
DF_NH_WEB-Case_Sultana_v1_4.jpg

Inmiddels is Sultana uitgegroeid tot een sterk Nederlands merk met verschillende producten. Er valt nu veel onderweg te proeven en verantwoord. Zo zijn er tussendoortjes met yoghurtsmaak. Tussendoortjes voor de hartige trek. Zelfs tussendoortjes zonder rozijnen, extra knapperig!.

De wens was om Sultana meer het extroverte en actieve buitengevoel te geven met een meer intensiteit van de producten in een wat moderner jasje. In eerste instantie hebben wij dat gedaan door het logo actiever, krachtiger en moderner te maken. Daarnaast hebben we gekeken naar een kleurenpallet die meer kracht uitstraalt. Ook hebben wij stappen gemaakt in meer natuurlijke structuren en fotografie die het product en ingredient meer tot zijn recht laat komen.

DF_NH_WEB-Case_Sultana_v1_5.jpg

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

DF_NH_WEB-Case_Verkade_LL.svg

Client / Pladis
Project / Brand portfolio
Category / Packaging design

Mountain werkt veel voor bekende oerhollandse merken en Verkade is daar natuurlijk een mooi voorbeeld van. Al sinds 1886 komt Verkade bij mensen op de koffie en thee met de lekkerste koekjes en chocolade. Voor even genieten van een momentje echte Hollandse gezelligheid. Met de vertrouwde smaken waar je vroeger al van genoot, maar tegenwoordig ook met nieuwe producten met verrassende smaakcombinaties. Verkade is echt de kenner op het gebied van koekjes en chocolade en niet voor niets al drie keer verkozen tot Merk van het Jaar.

DF_NH_WEB-Case_Verkade_v1_2.jpg
DF_NH_WEB-Case_Verkade_v1_3.jpg

Los van de bekende productsoorten draait het bij Verkade om Lekker écht sinds 1886. Als onderdeel van een grotere rebranding en communicatiecampagne mochten wij onze tanden zetten in de visuele identiteit en het verpakkingsdesign van Verkade. Beste even een puzzel omdat we aan de ene kant het merk visueel wilden versterken en aan de andere voldoende ruimte bieden in verschillende categorieen van Verkade om daar ook effectief op het schap te kunnen zijn

In het design staat het vernieuwde woord- en beeldmerk in een speech buble / swirl centraal. Vanuit daar zijn we in de categorieen koek, hartig, chocolade en Sinterklaas op zoek gegaan naar design elementen die enerzijds het overal merk versterken en anderszijds optimaal de product eigenschappen kunnen communiceren.

DF_NH_WEB-Case_Verkade_v1-4.jpg

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Client / Remia
Project / Brand portfolio
Category / Packaging design

Final_3_DF_NH_WEB-Case_Remia_v1_Artboard_8.jpg

Wie kent dit merk nou niet? Remia is een familiebedrijf al sinds 1925 een toonaangevende maker van sauzen, dressings en vetten. Het merk Remia is daarbij niet meer weg te denken onderdeel van het dagelijks leven. Zowel bij de consument als in de horeca of out-of-home. Een merk waar we al vele jaren zorgvuldig mee mogen bouwen aan sterk merk, design DBA’s en schap effectiviteit.

Remia heeft een groot assortiment in meerdere categorien voor meerdere toepassingen en gelegenheden. Voor Remia mogen wij met regelmaat algemene redesigns van bestaande assortimenten doen of krachtige designs maken voor lijn en categorie extenties. Van Mayonaise tot satesaus, van dressing t/m bakken en braden.

Final_5_DF_NH_WEB-Case_Remia_v1-04.jpg

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Headings_cases-Cubanisto.svg

Client / AB-Inbev
Project / Cubanisto
Category / packaging design & visual identity

AB-Inbev vroeg ons om vanuit het niets een merk te ontwikkelen dat een rol zou kunnen spelen in de groeiende markt van bier met rumsmaak (en andere smaken). Cubanisto werd geboren uit de historische oorsprong en de cultuur van Havana (Cuba). Ooit herbergden ruige delen van de stad een grote mengelmoes van verschoppelingen. Ze creëerden hun eigen levenspad en vergaten onderweg niet de beste feestjes te geven. Maar deze feesten waren niet voor de gevestigde orde, dus er was lef voor nodig om ze te bezoeken en de echte vrije Latijns-Amerikaanse geest van de nacht te ervaren. Een onvergetelijke ervaring voor iedereen.

Alleen de dapperen zullen hun ware Latijnse geest ontdekken

Cubanisto is een spannende mix van bier en rum die je laat verdwalen in het mysterieuze nachtleven van Havana. We nodigen je uit om je eigen en verborgen Latijnse geest te ontdekken. Alleen de dapperen zullen dit ontdekken. Het 'glow in the dark'-effect maakt een avondje uit nog specialer. We hielpen AB-Inbev met de totale merkontwikkeling, van het genereren van inzichten, merkpositionering en naamgeving, tot het creëren van de merkidentiteit, het verpakkingsontwerp en het promotiemateriaal. Een droomproject. Zowel voor ons als voor de klant een groot succes. Om nog maar te zwijgen over het feit dat we met dit ontwerp al heel wat designprijzen in de wacht hebben gesleept.

Cubanisto_prijzen_met_achtergrond-02md-13.jpg
Cases_uitgebouwd_afloop-28.jpg
Cases_uitgebouwd_afloop-29.jpg

Het 'glow in the dark'-effect maakt
een avondje uit nog specialer.

Cases_uitgebouwd_afloop-30.jpg

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

OA_Headings_website_november-14.svg

Client / Westland kaas
Project / Old Amsterdam
Category / packaging design & visual identity

Cases_uitgebouwd-14.jpg

Bij het merk Old Amsterdam draait alles om passie en toewijding. De rijke en intense smaak van deze kaas is het resultaat van de constante zoektocht naar het ultieme recept voor premiumkaas met karakter. Een waar icoon.

Tussenheading_case_OA-16.svg


Mountain was verantwoordelijk voor het ontwerpen en moderniseren van het merk. Het logo, de verpakking en de hele identiteit zijn opnieuw onder de loep genomen. En met succes. Het ontwerp weerspiegelt het unieke karakter van de stad Amsterdam en de iconische waarde van Old Amsterdam-kaas. Je voelt en proeft de sfeer die nergens anders mee te vergelijken is. De combinatie van deze elementen is uniek in de internationale kaaswereld.


Cases_uitgebouwd-15.jpg
Cases_uitgebouwd-16.jpg

We zijn er trots op dat we het merk stap voor stap een stapje verder kunnen brengen.

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Headings_cases-Dunea.svg

Client / Dunea
Project / restyle identity
Category / corporate design & visual identity

Cases_uitgebouwd_afloop-33.jpg

Dunea staat voor passie, duinen en water. Een Nederlands waterbedrijf dat de duinen in de kustregio gebruikt om drinkwater te winnen. Al meer dan 140 jaar richt Dunea zich op het leveren van schoon drinkwater aan de Randstad. Een hele grote verantwoordelijkheid. Natuurlijk allemaal ecologisch verantwoord.

Het resultaat van wat ze doen kan worden afgemeten aan het aantal pasgeboren amfibieën. Dunea is hier trots op. Daarom besloten we een amfibie (de kikker) in het logo te verwerken, toen we de nieuwe huisstijl van Dunea mochten ontwerpen.

Cases_uitgebouwd_afloop-34.jpg
Cases_uitgebouwd_afloop-35.jpg

Kikkers leven op plekken waar het water schoon is. Dit is precies wat de ambitie van Dunea weerspiegelt. Schoon drinkwater uit een gezonde omgeving. Een leuk detail is dat de kikker twee strakke lijnen op zijn rug heeft. Deze symboliseren het zand en het water. Dunea is een dynamische organisatie en bestrijkt een groot gebied. Daarom is de nieuwe identiteit overal zichtbaar en eerlijk gezegd zijn we daar erg trots op.

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Headings_cases-11_Kwek.svg

Client / New Forrest
Project / Kwekkeboom Oven
Category / packaging design

Het klassieke merk Kwekkeboom heeft de Nederlandse snackcategorie opnieuw uitgevonden door een assortiment snacks te introduceren die in de oven bereid kunnen worden in plaats van in de traditionele frituurpan. Lekker, makkelijk te maken, en natuurlijk gezonder.

Cases_uitgebouwd_afloop-16.jpg
Cases_uitgebouwd_afloop-17.jpg

Het team van Kwekkeboom vroeg Mountain om een identiteit en verpakkingsontwerp te bedenken voor hun oven-assortiment. Deze identiteit zou niet alleen deze nieuwe manier van snacken promoten, maar ook een statement maken dat de huidige concepten over snacks doorbreekt. We waren ook nauw betrokken bij de ontwikkeling van een 'innovatietrechter', en met succes!

Het eerste wat we deden was kiezen voor de atypische paarse kleur en een ander type verpakking om direct merkherkenning en impact op het schap te creëren. Een keuze die een enorme impact heeft gehad. Paars is sindsdien categoriebepalend geworden voor ovensnacks. We onderwierpen ook het logo aan een flinke upgrade. Een complete opdracht met een verbluffend resultaat.


Cases_uitgebouwd_afloop-19.jpg
Cases_uitgebouwd_afloop-18.jpg

De impact was zo groot dat Kwekkeboom rijkelijk werd beloond met diverse retailprijzen en designprijzen. Zoals het Gouden Wiel voor de beste productintroductie.

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Headings_cases-Sourcy_1_linkslijnend.svg

Client / Vrumona (Heineken)
Project / Sourcy water restyle
Category / packaging & Identity design

Cases_uitgebouwd_afloop-11.jpg

Sourcy is een trots mineraalwatermerk dat zijn water rechtstreeks betrekt uit een Nederlandse bron. Sourcy bottelt dit water al meer dan drie decennia en is daarmee een van de bekendste mineraalwatermerken van Nederland. Sourcy is een natuurzuiver en verfrissend water dat verkrijgbaar is in verschillende soorten en smaken.

Sourcy raadpleegde ons over hun gebrek aan identiteit in de winkel. We zagen dat het merk niet duidelijk opviel en vooral gedreven werd door categoriecodes. We adviseerden om de majestueuze blauwe kleur belangrijker te maken en het logo te vergroten. Dit zou resulteren in een zeer herkenbare merkidentiteit. Het versterken en vergroten van de smaakkleuren en de ingrediënten zorgen voor een nog herkenbaardere frisse uitstraling.

Cases_uitgebouwd_afloop-12.jpg
Cases_uitgebouwd_afloop-14.jpg

We hebben Vitamin Water van Sourcy ook geïntegreerd in de merkidentiteit. Maar daar stopte het niet. We mochten de hele identiteit ook uitbreiden naar een wereld rondom het merk. De nieuwe wereld van Sourcy.

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Headings_cases-Lunar.svg

Client / Fresh Forward
Project / new identity
Category / corporate design & visual identity

LUNAR is een opleidingsinstituut, een gemeenschap voor vrije geesten, vernieuwers en architecten van de toekomst. Voor leiders die kansen zien en positief staan tegenover verandering en vooruitgang. Lunar is er voor hen die impact maken door kennis slim te combineren, zowel modern als klassiek. Kennis is niet het enige dat nodig en 'gelegitimeerd' is in traditionele leiderschapstrainingen. Leiderschap omvat ook nieuwe, onaangeboorde en onverwacht relevante kennis. Binnen deze context ontstaan nieuwe perspectieven om brandende kwesties van mensen en organisaties op een andere manier aan te kunnen pakken. Dit vereist een identiteit.

Cases_uitgebouwd_afloop-50.jpg
Cases_uitgebouwd_afloop-51.jpg

Omdat het toegang biedt tot een geselecteerde groep, heeft Lunar iets mysterieus. Daarom bestaat het logo uit een brede mix van symbolen en typografie. De ster en de ongewone typografie zijn licht vervreemdend.

Cases_uitgebouwd_afloop-52.jpg

De rest van de stijl is een combinatie van klassieke, inspirerende illustraties en fotografie. Passend bij de inspiratie en mystiek van Lunar. Alles kan gecombineerd worden; dan ontstaan nieuwe inzichten en ideeën. Geen clichés, maar inspiratie vinden in het ongewone en onverwachte.

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Headings_cases-OU.svg

Client / Open Universiteit
Project / new identity
Category / corporate design & visual identity

De OU (Open Universiteit) is een online universiteit in Nederland en Vlaanderen die wetenschappelijk onderwijs ontwikkelt en aanbiedt met een open en toegankelijk karakter. Ze wilden dit leiderschap kwantitatief en kwalitatief uitbreiden en realiseerden zich dat dit niet bereikt zou worden door simpelweg de onderwijsexpertise te vergroten. Daarom heeft de Open Universiteit ons gevraagd om een nieuw merkbeleid, een visuele identiteit en verbale identiteit, en een intern brandingprogramma te ontwikkelen.



Cases_uitgebouwd_afloop-39.jpg

Allereerst: de merkpositionering. De subarchetypes van 'rebel' en 'uit de kudde ontsnapt paard' geven het merkkarakter en de behoeften van de klant op een opvallende manier weer. Loskomen van de klassieke wereld.


Cases_uitgebouwd_afloop-41.jpg
Cases_uitgebouwd_afloop-42.jpg

Dit vertaalt zich naar vele aspecten van de identiteit. Het karakter is voelbaar in alle uitingen. Door gebruik te maken van krachtige kleuren, fotografie en de toon van de stem. De stijl zit vol contrasten om de kijker en lezer aan het denken te zetten. Soms direct en soms indirect. Een stijl vol inspiratie, aantrekkelijk voor iedereen met ambitie.

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Headings_cases-Valor_Frisch_linkslijnend.svg

Client / Valor Frisch
Project / new identity
Category / corporate design & visual identity

Cases_uitgebouwd_afloop-45.jpg

Heb je je ooit afgevraagd waar die heerlijk zoete tomaatjes vandaan komen? Ergens in het dynamische Westland vind je een van de beste tomatentelers ter wereld. Een modern familiebedrijf met ongekend veel passie en ervaring als het gaat om het telen van kwaliteitstomaten.

Valor Frisch is een bedrijfsinitiatief van topkweker Looye in samenwerking met Valstar (Best Fresh Group) op de Duitse markt. Valor Frisch biedt tomaten van topkwaliteit met unieke, inhoudelijke en functionele voordelen. Het bedrijf geeft ook advies over marketing en verkoop op de Duitse markt. Valor Frisch is dus niet alleen een goed product, maar vertegenwoordigt ook een rijke kennis van de tomatenmarkt.

Cases_uitgebouwd_afloop-46.jpg
Cases_uitgebouwd_afloop-47.jpg

Het logo van Valor Frisch wordt gekenmerkt door de letter "O" die de tomaat symboliseert en trots boven het woordmerk uitsteekt. Het staat voor extra aandacht, kennis en liefde voor de tomaat. Het eindresultaat overtrof de wensen van de klant en we zijn er dan ook trots op dat we deze bijzondere en sterke visuele identiteit voor Valor Frisch hebben mogen creëren.

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Headings_cases-Dames_Akkerlust.svg

Client / Akkerlust
Project / ice cream
Category / packaging design

Dit project was zo leuk. Demi, de eigenaresse van Dames van Akkerlust, is een jonge ambitieuze en gepassioneerde vrouw uit Stompwijk. Samen met haar man runt ze een boerderij met prachtige melkkoeien. 

Op een dag besloot ze ijs te gaan maken. En niet onverdienstelijk. Echt heerlijk. Verrijkt met pure ingrediënten en gemaakt op ambachtelijke en duurzame wijze. In eerste instantie was het product te koop als lokaal product op de boerderij.
 

Totdat ze onze hulp inriep om haar bedrijf te laten groeien. We merkten dat ze niet alleen ijs, maar ook goud in handen had. Dat vraagt om een opvallend verhaal en een sterke naam en merkidentiteit, en natuurlijk een geweldige verpakking.

De naam is ontstaan als ode aan de prachtige melkkoeien die elke dag weer verse melk produceren. We zetten ze in het zonnetje. Want zonder koe, geen melk. En zonder melk, geen ijs. Je moet deze dames zeker even bekijken.

Cases_uitgebouwd_afloop-23.jpg
Cases_uitgebouwd_afloop-22.jpg

Nu is het een vrolijk, fris en krachtig merk geworden. Eigenlijk een weerspiegeling van Demi en haar dames. 
De liefde voor het proces en het project proef je in alle 7 smaken. Hollands op zijn best. 

Bedankt dames!

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Headings_cases-perfection_linkslijnend.svg

Client / Maxeda DIY Group
Project / Perfection
Category / Packaging design

Pile of paint buckets

Perfection is een verfmerk van de Maxeda DIY Group (Praxis en Brico-B). Het voldoet aan alle professionele normen; het dekt goed en het is een plezier om er mee te werken. Het gigantische assortiment kleuren, kwasten, rollers en ander schildergereedschap is betaalbaar en van geweldige kwaliteit.

Perfection moest van de grond af worden opgebouwd tot een merk met een duidelijk verhaal dat gemakkelijk te vertalen was over het hele assortiment. Daarnaast moest het de juiste kwaliteit uitstralen in alle communicatie. Dat begon met een duidelijke merkpositionering, een sterke visuele identiteit en een opvallend logo.

Cases_uitgebouwd_afloop-103.jpg

De lijn of handtekening in het logo verwijst naar de hand van de meester: de beste die er is. In combinatie met het lettertype vertelt het een verhaal van klassiek vakmanschap. Mede door het te kaderen op een denkbeeldig label met een subtiel lijnenspel, vaak geplaatst op een smaakvolle moderne achtergrondkleur, krijgt de uitstraling nog meer klasse. Deze klassieke eenvoud is de sleutel van het succes.

Je ziet en voelt de finesse! Precies zoals je dat in je eigen schilderij zou willen vinden. Er is niets zo bevredigend als genieten van een goed resultaat. Zeker voor degenen die wel wat extra hulp kunnen gebruiken bij het doe-het-zelven.

Cases_uitgebouwd_afloop-107.jpg

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Headings_cases-gewoon_linkslijnend.svg

Client / Superunie
Project / G'woon thee
Category / Packaging design

Cases_uitgebouwd_afloop-118.jpg

G'woon is een huismerk van de Superunie-organisatie dat te vinden is in verschillende supermarktketens. Het bestaat uit een rijk en veelzijdig assortiment dagelijkse producten die voor iedereen betaalbaar zijn. De G'woon-producten weerspiegelen de dagelijkse momenten in het leven die we allemaal kennen en herkennen. Altijd in staat om je een glimlach te bezorgen. Het merk bestaat al een tijdje, dus er was al een basis om op voort te bouwen. Het zat goed in elkaar, maar had ook een upgrade nodig. Een uitdaging die goed inzicht geeft in onze expertise en ervaring.

Laten we bijvoorbeeld eens kijken naar het thee-assortiment.
Ten eerste hebben we de branding en de leesvolgorde verbeterd. Het kenmerk van G'woon is de setting van het product in dagelijks gebruik en het opvallende kleurgebruik. Natuurlijk hebben we de onmiskenbare zinnen bewerkt met een kleine twist en een interessant beeld. In de schaduw van het kopje vertellen we een verhaal dat past bij de smaak of het type thee en dat aansluit bij de boodschap van G'woon.

Cases_uitgebouwd_afloop-115.jpg

Met deze verpakking hopen we de thee te verrijken met meer beleving en diepte. Ze ondersteunt het karakter van de producten op een unieke manier, en is spannender en leuker om naar te kijken. Zeker als je weet dat elke thee zijn eigen schaduw heeft.

Cases_uitgebouwd_afloop-116.jpg

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Headings_ice_cream_factory-14.svg

Client / UDEA
Project / The Ice Cream Factory
Category / Packaging design & Visual Identity

The Ice Cream Factory maakt al bijna 20 jaar het beste biologische ijs. Met biologische ingrediënten die rechtstreeks uit de natuur komen, blijven ze ons verrassen. De ijsmeesters bewaken de kwaliteit met veel zorg en zijn altijd op zoek naar nieuwe soorten en smaken.

De producten en formule van The Ice Cream Factory zijn al jaren een succes. Wij werden gevraagd om de hele identiteit en verpakking naar een hoger niveau te tillen, en dat is gelukt.

Cases_BIO+_en_Ice_Cream_Factory-04.jpg

Het eerste wat we wilden bereiken was een concept dat logisch, leuk en lekker is en bij het merkimago zou passen. We creëerden een dynamische en kleurrijke wereld met behulp van een afbeelding van een 'lopende band' om de wereld van The Ice Cream Factory tot leven te brengen. 


Door de hele merkidentiteit heen van advertenties, promotiemateriaal, website tot verpakking is de The Ice Cream Factory de plek waar het allemaal gebeurt. De ingrediënten komen rechtstreeks uit de natuur.

Cases_BIO+_en_Ice_Cream_Factory-05.jpg
Cases_BIO+_en_Ice_Cream_Factory-06.jpg

Het assortiment bestaat uit roomijs, fruitijs en veganistisch ijs. Elke productsoort heeft zijn eigen uitstraling binnen de familie. Soms speels en soms ingetogen. Het hangt af van het soort smaak, maar de consistente uitstraling verbindt het merk in alle opzichten. 100% puur & natuurlijk en vooral leuk & lekker.

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps

Headings_BIO_plus-15.svg

Client / Superunie
Project / Bio +
Category / Packaging design & visual identity

BIO+ is een van de grootste voedingsmerken van Nederland. Het unieke aan dit merk is dat het voortkomt uit een unieke samenwerking tussen boeren, voedselproducenten en supermarkten. Door deze samenwerking kan het merk een uitgebreide keuze aan biologische producten aanbieden in de supermarkt. Beschikbaar voor iedereen voor een goede prijs!  

BIO+ is eigendom van retailorganisatie Superunie en is te vinden in al hun supermarkten zoals Coop, Spar, Hoogvliet en Plus.

Cases_BIO+_en_Ice_Cream_Factory-08.jpg
Cases_BIO+_en_Ice_Cream_Factory-09.jpg

Graag willen we je hier iets vertellen over het ontwerp. We werden ingeschakeld toen het merk BIO+ net een restyle achter de rug had. Mountain creëerde een volwaardig en werkbaar verpakkingsontwerp met unieke elementen. Door deze elementen op een krachtige manier toe te passen, was het mogelijk om de gehele stijl consistent en toch dynamisch uit te rollen over het gehele assortiment.

De verpakking heeft een no-nonsense-uitstraling met een schuin logo in verschillende kleuren op een wit canvas, gecombineerd met prachtige fotografie. Het geeft de producten een moderne uitstraling. Eerlijke producten voor een eerlijke prijs. Dat is de + van BIO+.

Cases_BIO+_en_Ice_Cream_Factory-10.jpg

call or send an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

ONS PRIVACY STATEMENT
ons sociaal plan
Find us on Maps