Visie op identiteitsmanagement

Vision paper ‘Nieuw corporate cachet’

Mountain heeft een vision paper ontwikkeld over modern identiteitsmanagement van organisatie en organisatiemerken. Deze visie is voortgekomen uit ervaringen van Mountain en diverse experts in het werkveld. Met als resultaat concrete inzichten die waarden kunnen toevoegen op het gebied van visie, missie, merkmanagement, designmanagement en communicatiemanagement.

Identiteitsmanagement van organisaties en organisatiemerken was belangrijk, is belangrijk en zal belangrijk blijven. Alleen de rol die het nu vervult, de wijze waarop de ontwikkeling en toepassing hiervan plaatsvindt en de mate van dynamiek hierbij is stevig aan verandering onderhevig. Ten grondslag hieraan liggen aspecten als de maatschappelijke ontwikkelingen, de verschuiving van een informatietijdperk naar een augmented tijdperk, de toenemende permacrisis, het ontbreken van een helder narratief, het dynamische(r) zakelijke landschap van de 21e eeuw en nieuwe opvattingen over leiderschap van organisaties en sturing van merken.

Organisaties krijgen ook steeds vaker te maken met disruptieve ontwikkelingen en moeten in staat zijn hier snel op te reageren of scherp doorheen te laveren. Garanties bestaan niet en achteropraken betekent snel waardeverlies of zelfs overbodig worden.

‘In een heftige tijd, telt vooral je persoonlijk, mentaliteit’ is een tegelwijsheid die steeds meer van toepassing lijkt te zijn. Maar hoe ontwikkel en managen je op een moderne manier de identiteit van organisaties en organisatiemerken in relatie tot visie, missie, merk- management, designmanagement en communicatiemanagement? Bij Mountain gingen zij op zoek naar het antwoord en kwamen tot een aantal interessante inzichten. Recent zijn deze inzichten ook getoetst bij een aantal (middel) grote corporate organisaties in profit en non profit sectoren met positieve reacties.

De beschouwing van Mountain over het nieuw corporate cachet van de 21e eeuw is als korte presentatie beschikbaar voor geïnteresseerden. Hiervoor kan contact worden opgenomen met Rik Keessen via mail rik@mountain.nl of mobiel +31 (0)6 538 151 12.

Mountain Big 5

Sterke merken en de randvoorwaarden

Merken zijn een van de belangrijkste assets van een organisatie. Het bouwen van brand equity is een uitdagend proces. Design is een wezenlijk onderdeel hiervan.
Wanneer draagt een merk identiteit bij aan succes?
Goed design kan autonoom zorg dragen voor een flinke omzet plus, een beter rendement en een cultuur bijdrage in organisaties. Dit is reeds meer malen onafhankelijk onderzocht en aangetoond.

Maar wat is goed design? Wij zien een vijftal aspecten die rand voorwaardelijk zijn. Deze noemen wij de Big 5:

Belief
Relevance
Distinctiveness
Effectiveness
Tailor made

Belief

The Brand Orientation Index (BOI), beschreven in een Zweeds onderzoek, geeft aan dat om tot een succesvolle leiderschapsrol (merk organisatie) te komen er aan een achttal interne voorwaarden moet worden voldaan, te weten:

• Approach: dit gaat over de mentale houding van een organisatie ten aanzien van merk en investeringen
• Implementation:
is de gehele organisatie merk gericht handelend bij implementatie?
• Goals and follow-up:
zijn organisatie doelstellingen duidelijk gelinkt aan merkwaarden?
• Relationships:
zijn de merkwaarden extern de leidraad?
• Identity development and protection:
is Design een key discriminator, een ondernemers instrument?
• Operational development:
is de verdere ontwikkeling van de organisatie gelinkt aan merken?
• Top management’s participation:
is management betrokken en zijn er ambassadeurs?
Responsibility and roles: is de verantwoordelijkheid voor een merk duidelijk?

Er is een correlatie tussen een sterke BOI en operating profit (Ebitda).

Relevance

In welke mate verbetert het aanbod in product, dienst of cultuur het leven van consumenten, klanten, werknemers, partners en leveranciers? Of het nu op persoonlijk, sociaal of economisch vlak is, merken moeten een relevante functionele en emotionele behoefte vervullen. De zoektocht naar een relevante rol voor een merk in het leven van mensen is een proces dat we al vaak hebben gedaan.

Het gaat hierbij om een emotionele connectie, een need state die wordt ingevuld. In design zoeken we naar een directe herkenbare emotionele boodschap, de purpose van het merk. System 1 (S1) versus System 2 (S2) denken in design. De merkidentiteit moet het verhaal, het signaal reeds afgeven.

Distictiveness

Het ontwikkelen van merk onderscheid (distinctive brand assets/DBA’s) gaat over het hebben van uniciteit en bekendheid.

Hoe bouw je een onderscheidende geheugenstructuur voor je doelgroepen in tijden van mediafragmentatie en information overload? Een concept op een emotionele en herkenbare manier verbeelden is een begin om een stempel te drukken. Uitgangspunt is wat uw doelgroepen in de basis van u weten. Om vervolgens te gaan bouwen op attributen die zorgen voor betere herkenning, meer onderscheidend vermogen en meer relevantie.

Doelgroepen kunnen vaak maar een enkel aspect van een merk als herkenningspunt onthouden.

Effectiveness

Dit gaat over de consumer/shopper/client journey.

Is de informatie- en gevoelsreis die uw doelgroep met uw uitingen maakt logisch en effectief?

Elk contactpunt of elke stap in de reis van het oriëntatie- en aankoopproces, in de winkel, online, face-to-face, vraagt om een ander onderdeel en soms een andere vorm van de merkboodschap. Het analyseren van deze reis en het ontwikkelen van hoe uw merkcommunicatie het meest effectief kan zijn, is een tweede natuur voor ons.

Voor FMCG gaan wij uit van ons Shelf Orientation Process. Wat gebeurt er op het schap en wat betekent dit voor de informatie flow?

Tailor made

Succesvol zijn voor merken en klanten is nooit een one trick pony!

Het ontwikkelen of re-engineeren van een bedrijf, merkidentiteit en/of persoonlijkheid is maatwerk. Daarom zijn wij Brand Tailors. Begrijpen waar u vandaan komt, wat uw bedrijf, merk en cultuur is en zien waar u naartoe wilt, maakt deel uit van ons onboardingproces. Het opbouwen van sterke relaties en het bedenken van opmerkelijke oplossingen om het bedrijf echt vooruit te helpen, is onze belangrijkste drijfveer!

Onze aanpak kent in de basis een viertal stappen; Find, Foces, Feel, Fly. Iedere stap heeft een eigen aanpak en set of tools. Van marktanalyse, strategie, positionering via de weg van concepten monden we uit in een fase dat designoplossingen in een format worden overgedragen. Deeltrajecten zijn ook denkbaar.

Mountain on retail design

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij creëren groei. Design is een fundamenteel onderdeel van de groei-strategie voor bedrijven

Design

Ontwerp brengt de wereld van de inspiratie en kansen samen in heldere en krachtige beelden die inspireren, uitdagen, plezieren en identiteiten definiëren. Identiteiten die een impact hebben doordat ze uniek zijn en effectief in hun essentie om ervoor te zorgen dat deze merken kunnen inspireren en succesvol kunnen zijn. Het creëren van een succesvol merk is tegenwoordig veel meer dan alleen het maken van een mooi beeld. Design kan het antwoord geven op een aantal vragen met betrekking tot de business, het merk en de consument. Dat is waarom we kijken naar ontwerp als een inspirerend instrument voor het oplossen van business uitdagingen en een manier om het hart en het hoofd van de consument te raken.

Dat is de reden waarom wij van mening zijn dat succesvolle merken een glimlach op het gezicht van zowel de klanten als consumenten moeten brengen. Wij houden ervan om klanten en onszelf uit te dagen in onze design-projecten en te werken op briefing maar ook daarbuiten, om te komen met op maat gemaakte oplossingen.

Mountain Tools

We hebben een set van strategische Mountain tools ontwikkeld die onze overtuiging weergeven over de effectieve ontwikkeling van merken. Met deze tools kunnen we u helpen de juiste aanpak te definiëren en met een breed scala aan antwoorden op de uitdaging komen.

Schap simulatie

De praktijk zal het moeten uitwijzen! Is uw verpakkingsidentiteit effectief in de winkel? Ontwerpprojecten zijn maar al te vaak grotendeels gericht op het maken van prachtige afbeeldingen. Maar al deze afbeeldingen moeten ook effectief zijn op het schap. We testen de schap impact van uw nieuwe verpakkingsidentiteit met onze Shelf Simulation Tool om ervoor te zorgen dat we niet alleen een mooi uitziende verpakking ontwikkelen, maar ook een die werkt! Wilt u meer weten over hoe wij werken, neem dan nu contact op!

ID Calculator

Met zoveel ambitieuze concurrenten wordt het merk direct bepaald door zijn succes om de merkboodschap over te brengen. Daarom hebben we een tool ontwikkeld die helpt om een ​​sterker design te ontwerpen tijdens de ontwikkeling. We noemen deze tool de ‘ID Calculator’, omdat deze directe resultaten genereerd. Wanneer we te maken hebben met product- of servicemerken, is het evalueren van uw identiteit niet altijd eenvoudig en vereist een subjectieve beoordeling. De calculator biedt de structuur voor de evaluatie, discussie en creatie van succesvolle identiteit, wat altijd een ingewikkeld proces is.

Hieronder twee voorbeelden van retail design cases.

Mountain on FMCG design

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij creëren groei. Design is een fundamenteel onderdeel van de groei-strategie voor bedrijven

Design

Ontwerp brengt de wereld van de inspiratie en kansen samen in heldere en krachtige beelden die inspireren, uitdagen, plezieren en identiteiten definiëren. Identiteiten die een impact hebben doordat ze uniek zijn en effectief in hun essentie om ervoor te zorgen dat deze merken kunnen inspireren en succesvol kunnen zijn. Het creëren van een succesvol merk is tegenwoordig veel meer dan alleen het maken van een mooi beeld. Design kan het antwoord geven op een aantal vragen met betrekking tot de business, het merk en de consument. Dat is waarom we kijken naar ontwerp als een inspirerend instrument voor het oplossen van business uitdagingen en een manier om het hart en het hoofd van de consument te raken.

Dat is de reden waarom wij van mening zijn dat succesvolle merken een glimlach op het gezicht van zowel de klanten als consumenten moeten brengen. Wij houden ervan om klanten en onszelf uit te dagen in onze design-projecten en te werken op briefing maar ook daarbuiten, om te komen met op maat gemaakte oplossingen.

Mountain Tools

We hebben een set van strategische Mountain tools ontwikkeld die onze overtuiging weergeven over de effectieve ontwikkeling van merken. Met deze tools kunnen we u helpen de juiste aanpak te definiëren en met een breed scala aan antwoorden op de uitdaging komen.

Schap simulatie

De praktijk zal het moeten uitwijzen! Is uw verpakkingsidentiteit effectief in de winkel? Ontwerp projecten zijn maar al te vaak grotendeels gericht op het maken van prachtige afbeeldingen. Maar al deze afbeeldingen moeten ook effectief zijn op het schap. We testen de schap impact van uw nieuwe verpakkingsidentiteit met onze Shelf Simulation Tool om ervoor te zorgen dat we niet alleen een mooi uitziende verpakking ontwikkelen, maar ook een die werkt! Wilt u meer weten over hoe wij werken, neem dan nu contact op!

ID Calculator

Met zoveel ambitieuze concurrenten wordt het merk direct bepaald door zijn succes om de merkboodschap over te brengen. Daarom hebben we een tool ontwikkeld die helpt om een ​​sterker design te ontwerpen tijdens de ontwikkeling. We noemen deze tool de ‘ID Calculator’, omdat deze directe resultaten genereerd. Wanneer we te maken hebben met product- of servicemerken, is het evalueren van uw identiteit niet altijd eenvoudig en vereist een subjectieve beoordeling. De calculator biedt de structuur voor de evaluatie, discussie en creatie van succesvolle identiteit, wat altijd een ingewikkeld proces is.

Hieronder twee voorbeelden van FMCG packaging design cases.

>
>

Mountain on packaging design

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij creëren groei. Design is een fundamenteel onderdeel van de groei-strategie voor bedrijven

Design

Ontwerp brengt de wereld van de inspiratie en kansen samen in heldere en krachtige beelden die inspireren, uitdagen, plezieren en identiteiten definiëren. Identiteiten die een impact hebben doordat ze uniek zijn en effectief in hun essentie om ervoor te zorgen dat deze merken kunnen inspireren en succesvol kunnen zijn. Het creëren van een succesvol merk is tegenwoordig veel meer dan alleen het maken van een mooi beeld. Design kan het antwoord geven op een aantal vragen met betrekking tot de business, het merk en de consument. Dat is waarom we kijken naar ontwerp als een inspirerend instrument voor het oplossen van business uitdagingen en een manier om het hart en het hoofd van de consument te raken.

Dat is de reden waarom wij van mening zijn dat succesvolle merken een glimlach op het gezicht van zowel de klanten als consumenten moeten brengen. Wij houden ervan om klanten en onszelf uit te dagen in onze design-projecten en te werken op briefing maar ook daarbuiten, om te komen met op maat gemaakte oplossingen.

Mountain Tools

We hebben een set van strategische Mountain tools ontwikkeld die onze overtuiging weergeven over de effectieve ontwikkeling van merken. Met deze tools kunnen we u helpen de juiste aanpak te definiëren en met een breed scala aan antwoorden op de uitdaging komen.

Schap simulatie

De praktijk zal het moeten uitwijzen! Is uw verpakkingsidentiteit effectief in de winkel? Ontwerpprojecten zijn maar al te vaak grotendeels gericht op het maken van prachtige afbeeldingen. Maar al deze afbeeldingen moeten ook effectief zijn op het schap. We testen de schap impact van uw nieuwe verpakkingsidentiteit met onze Shelf Simulation Tool om ervoor te zorgen dat we niet alleen een mooi uitziende verpakking ontwikkelen, maar ook een die werkt! Wilt u meer weten over hoe wij werken, neem dan nu contact op!

ID Calculator

Met zoveel ambitieuze concurrenten wordt het merk direct bepaald door zijn succes om de merkboodschap over te brengen. Daarom hebben we een tool ontwikkeld die helpt om een ​​sterker design te ontwerpen tijdens de ontwikkeling. We noemen deze tool de ‘ID Calculator’, omdat deze directe resultaten genereerd. Wanneer we te maken hebben met product- of servicemerken, is het evalueren van uw identiteit niet altijd eenvoudig en vereist een subjectieve beoordeling. De calculator biedt de structuur voor de evaluatie, discussie en creatie van succesvolle identiteit, wat altijd een ingewikkeld proces is.

Hieronder twee voorbeelden van packaging design cases.

Mountain on brand identity

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij creëren groei. Design is een fundamenteel onderdeel van de groei-strategie voor bedrijven

Design

Ontwerp brengt de wereld van de inspiratie en kansen samen in heldere en krachtige beelden die inspireren, uitdagen, plezieren en identiteiten definiëren. Identiteiten die een impact hebben doordat ze uniek zijn en effectief in hun essentie om ervoor te zorgen dat deze merken kunnen inspireren en succesvol kunnen zijn. Het creëren van een succesvol merk is tegenwoordig veel meer dan alleen het maken van een mooi beeld. Design kan het antwoord geven op een aantal vragen met betrekking tot de business, het merk en de consument. Dat is waarom we kijken naar ontwerp als een inspirerend instrument voor het oplossen van business uitdagingen en een manier om het hart en het hoofd van de consument te raken.

Dat is de reden waarom wij van mening zijn dat succesvolle merken een glimlach op het gezicht van zowel de klanten als consumenten moeten brengen. Wij houden ervan om klanten en onszelf uit te dagen in onze design-projecten en te werken op briefing maar ook daarbuiten, om te komen met op maat gemaakte oplossingen.

Mountain Tools
We hebben een set van strategische Mountain tools ontwikkeld die onze overtuiging weergeven over de effectieve ontwikkeling van merken. Met deze tools kunnen we u helpen de juiste aanpak te definiëren en met een breed scala aan antwoorden op de uitdaging komen.

Design Systems

Design moet een emotie oproepen! Maar willekeurig concepten maken in de hoop dat de juiste consumenten trigger wordt gevonden, kan behoorlijk uitdagend zijn. Daarom gebruiken we onze 4 design systemen die zijn gebaseerd op de grotere consumentenreacties, die we willen activeren en van daaruit de juiste emotie opbouwen om de identiteitsstrategie te definiëren en de merkidentiteit tot leven te brengen! Laten we dus samen de 4 Mountain-designsystemen verkennen en de stijl vinden die het beste bij uw strategie past. Wees onbevreesd. Veel plezier. Experimenteer. En vertaal vervolgens onze ideeën naar de beste methode. Wil je meer weten, laat het ons weten!

Hieronder twee voorbeelden van brand identity cases.

Mountain on brand story development

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij zijn brandtailors, elk merk heeft een op maat gemaakte oplossing nodig om succesvol te zijn.

Concepting

Concepting opent een wereld van inspiratie en kansen. We gebruiken de wereld om ons heen als basis van onze inspiratie en deze combineren we met de zakelijke uitdaging om de praktische bruikbaarheid van oplossingen te sturen. Dit genereert kansen die ambitieus zijn in hun denken en haalbaar zijn in hun uitvoering.

Een geweldig concept begint met een duidelijk omschreven plan van aanpak gebaseerd op het begrijpen van de wensen van de klant in combinatie met de ambitie van de wereld om ons heen. Als we die magische vonk kunnen verbinden met de realiteit van het project, kan er iets geweldigs gebeuren.

Concepting is voor ons niet alleen het begin van een nieuw ontwerpproject. Concepting kan ook het startpunt zijn voor het verkennen van de mogelijkheden van een merk in relatie tot trends, bedrijfsstrategie of innovatie. De kracht van een geweldig concept is veel groter dan vaak wordt gedacht. Het geeft ons als brandtailors bij Mountain de mogelijkheid om nieuwe kansen voor merken eerder in het proces te ontdekken.

Mountain Tools

We hebben een set van strategische Mountain tools ontwikkeld die onze overtuiging weergeven over de effectieve ontwikkeling van merken. Met deze tools kunnen we u helpen de juiste aanpak te definiëren en met een breed scala aan antwoorden op de uitdaging komen.

5W1H

De 5W1H-vraag is gebaseerd op een journalistiek principe, maar is ook zeer relevant bij het werken met merken. Als u probeert uit te vinden waar uw beste opties zitten om uw merk te laten groeien, probeer dan de 5W1H-vragen met ons te beantwoorden, zodat wij u kunnen helpen een duidelijke richting voor uw merk te vinden. De antwoorden kunnen verrassender zijn dan u denkt met betrekking tot uw merkstrategie, innovatie, portfolio-ontwikkeling en merkidentiteit

Hieronder twee voorbeelden van cases waar we een inspirerend merk verhaal hebben neergezet.

>

Mountain on brand architecture

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij zijn brandtailors, elk merk heeft een op maat gemaakte oplossing nodig om succesvol te zijn.

Concepting

Concepting opent een wereld van inspiratie en kansen. We gebruiken de wereld om ons heen als basis van onze inspiratie en deze combineren we met de zakelijke uitdaging om de praktische bruikbaarheid van oplossingen te sturen. Dit genereert kansen die ambitieus zijn in hun denken en haalbaar zijn in hun uitvoering.

Een geweldig concept begint met een duidelijk omschreven plan van aanpak gebaseerd op het begrijpen van de wensen van de klant in combinatie met de ambitie van de wereld om ons heen. Als we die magische vonk kunnen verbinden met de realiteit van het project, kan er iets geweldigs gebeuren.

Concepting is voor ons niet alleen het begin van een nieuw ontwerpproject. Concepting kan ook het startpunt zijn voor het verkennen van de mogelijkheden van een merk in relatie tot trends, bedrijfsstrategie of innovatie. De kracht van een geweldig concept is veel groter dan vaak wordt gedacht. Het geeft ons als brandtailors bij Mountain de mogelijkheid om nieuwe kansen voor merken eerder in het proces te ontdekken.

Mountain Tools

We hebben een set van strategische Mountain tools ontwikkeld die onze overtuiging weergeven over de effectieve ontwikkeling van merken. Met deze tools kunnen we u helpen de juiste aanpak te definiëren en met een breed scala aan antwoorden op de uitdaging komen.

Brand Fan

Merkportfolio-uitdagingen zijn ingewikkeld. De hoeveelheid informatie is moeilijk te beheren, evenals de gevolgen van mogelijke portfolio-oplossingen. Het BRAND FAN-model visualiseert en vereenvoudigt de huidige en gewenste merkportfolio-strategie en merkarchitectuur. Het is een instrument om directe besluitvorming en beheer van de portefeuille te helpen.

Het model is gebaseerd op de dynamische relatie tussen de mate van dominantie van het moedermerk versus de mate van dominantie van andere (sub) merken, categorie namen en propositie namen. De dynamische relatie is belangrijk, omdat merkportfolio’s in de praktijk nooit statisch zijn. De BRAND FAN vertaalt een ingewikkeld fenomeen zoals merkportfolio beheer tot een begrijpelijk en praktisch instrument, zelfs voor niet-branding professionals.

Hieronder twee voorbeelden van cases waar we een duidelijke merk architectuur hebben gebouwd.

>

Mountain on portfolio strategy

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij zijn brandtailors, elk merk heeft een op maat gemaakte oplossing nodig om succesvol te zijn.

Concepting

Concepting opent een wereld van inspiratie en kansen. We gebruiken de wereld om ons heen als basis van onze inspiratie en deze combineren we met de zakelijke uitdaging om de praktische bruikbaarheid van oplossingen te sturen. Dit genereert kansen die ambitieus zijn in hun denken en haalbaar zijn in hun uitvoering.

Een geweldig concept begint met een duidelijk omschreven plan van aanpak gebaseerd op het begrijpen van de wensen van de klant in combinatie met de ambitie van de wereld om ons heen. Als we die magische vonk kunnen verbinden met de realiteit van het project, kan er iets geweldigs gebeuren.

Concepting is voor ons niet alleen het begin van een nieuw ontwerpproject. Concepting kan ook het startpunt zijn voor het verkennen van de mogelijkheden van een merk in relatie tot trends, bedrijfsstrategie of innovatie. De kracht van een geweldig concept is veel groter dan vaak wordt gedacht. Het geeft ons als brandtailors bij Mountain de mogelijkheid om nieuwe kansen voor merken eerder in het proces te ontdekken.

Mountain Tools

We hebben een set van strategische Mountain tools ontwikkeld die onze overtuiging weergeven over de effectieve ontwikkeling van merken. Met deze tools kunnen we u helpen de juiste aanpak te definiëren en met een breed scala aan antwoorden op de uitdaging komen.

Brand Fan

Merkportfolio-uitdagingen zijn ingewikkeld. De hoeveelheid informatie is moeilijk te beheren, evenals de gevolgen van mogelijke portfolio-oplossingen. Het BRAND FAN-model visualiseert en vereenvoudigt de huidige en gewenste merkportfolio-strategie en merkarchitectuur. Het is een instrument om directe besluitvorming en beheer van de portefeuille te helpen.

Het model is gebaseerd op de dynamische relatie tussen de mate van dominantie van het moedermerk versus de mate van dominantie van andere (sub) merken, categorie namen en propositie namen. De dynamische relatie is belangrijk, omdat merkportfolio’s in de praktijk nooit statisch zijn. De BRAND FAN vertaalt een ingewikkeld fenomeen zoals merkportfolio beheer tot een begrijpelijk en praktisch instrument, zelfs voor niet-branding professionals.

Hieronder twee voorbeelden van cases waar we een duidelijke portfolio strategie hebben gedefinieerd.

Mountain on innovation strategy

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij creëren groei. Design is een fundamenteel onderdeel van de groei-strategie voor bedrijven

Concepting

Concepting opent een wereld van inspiratie en kansen. We gebruiken de wereld om ons heen als basis van onze inspiratie en deze combineren we met de zakelijke uitdaging om de praktische bruikbaarheid van oplossingen te sturen. Dit genereert kansen die ambitieus zijn in hun denken en haalbaar zijn in hun uitvoering.

Een geweldig concept begint met een duidelijk omschreven plan van aanpak gebaseerd op het begrijpen van de wensen van de klant in combinatie met de ambitie van de wereld om ons heen. Als we die magische vonk kunnen verbinden met de realiteit van het project, kan er iets geweldigs gebeuren.

Concepting is voor ons niet alleen het begin van een nieuw ontwerpproject. Concepting kan ook het startpunt zijn voor het verkennen van de mogelijkheden van een merk in relatie tot trends, bedrijfsstrategie of innovatie. De kracht van een geweldig concept is veel groter dan vaak wordt gedacht. Het geeft ons als brandtailors bij Mountain de mogelijkheid om nieuwe kansen voor merken eerder in het proces te ontdekken.

Mountain Tools

We hebben een set van strategische Mountain tools ontwikkeld die onze overtuiging weergeven over de effectieve ontwikkeling van merken. Met deze tools kunnen we u helpen de juiste aanpak te definiëren en met een breed scala aan antwoorden op de uitdaging komen.

5W1H

De 5W1H-vraag is gebaseerd op een journalistiek principe, maar is ook zeer relevant bij het werken met merken. Als u probeert uit te vinden waar uw beste opties zitten om uw merk te laten groeien, probeer dan de 5W1H-vragen met ons te beantwoorden, zodat wij u kunnen helpen een duidelijke richting voor uw merk te vinden. De antwoorden kunnen verrassender zijn dan u denkt met betrekking tot uw merkstrategie, innovatie, portfolio-ontwikkeling en merkidentiteit

Hieronder twee voorbeelden van cases waar we een duidelijke innovatie strategie hebben gedefinieerd.

>

Mountain on identity strategy

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij creëren groei. Design is een fundamenteel onderdeel van de groei-strategie voor bedrijven

Design

Ontwerp brengt de wereld van de inspiratie en kansen samen in heldere en krachtige beelden die inspireren, uitdagen, plezieren en identiteiten definiëren. Identiteiten die een impact hebben doordat ze uniek zijn en effectief in hun essentie om ervoor te zorgen dat deze merken kunnen inspireren en succesvol kunnen zijn. Het creëren van een succesvol merk is tegenwoordig veel meer dan alleen het maken van een mooi beeld. Design kan het antwoord geven op een aantal vragen met betrekking tot de business, het merk en de consument. Dat is waarom we kijken naar ontwerp als een inspirerend instrument voor het oplossen van business uitdagingen en een manier om het hart en het hoofd van de consument te raken.

Dat is de reden waarom wij van mening zijn dat succesvolle merken een glimlach op het gezicht van zowel de klanten als consumenten moeten brengen. Wij houden ervan om klanten en onszelf uit te dagen in onze design-projecten en te werken op briefing maar ook daarbuiten, om te komen met op maat gemaakte oplossingen.

Mountain Tools

We hebben een set van strategische Mountain tools ontwikkeld die onze overtuiging weergeven over de effectieve ontwikkeling van merken. Met deze tools kunnen we u helpen de juiste aanpak te definiëren en met een breed scala aan antwoorden op de uitdaging komen.

Design Systemen

Design moet een emotie oproepen! Maar willekeurig concepten maken in de hoop dat de juiste consumenten trigger wordt gevonden, kan behoorlijk uitdagend zijn. Daarom gebruiken we onze 4 design systemen die zijn gebaseerd op de grotere consumentenreacties, die we willen activeren en van daaruit de juiste emotie opbouwen om de identiteitsstrategie te definiëren en de merkidentiteit tot leven te brengen! Laten we dus samen de 4 Mountain-designsystemen verkennen en de stijl vinden die het beste bij uw strategie past. Wees onbevreesd. Veel plezier. Experimenteer. En vertaal vervolgens onze ideeën naar de beste methode. Wil je meer weten, laat het ons weten!

Hieronder twee voorbeelden van cases waar we een duidelijke identiteit hebben gecreëerd.

>

Mountain on trends

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij zijn brandtailors, elk merk heeft een op maat gemaakte oplossing nodig om succesvol te zijn.

Concepting

Concepting opent een wereld van inspiratie en kansen. We gebruiken de wereld om ons heen als basis van onze inspiratie en deze combineren we met de zakelijke uitdaging om de praktische bruikbaarheid van oplossingen te sturen. Dit genereert kansen die ambitieus zijn in hun denken en haalbaar zijn in hun uitvoering.

Een geweldig concept begint met een duidelijk omschreven plan van aanpak gebaseerd op het begrijpen van de wensen van de klant in combinatie met de ambitie van de wereld om ons heen. Als we die magische vonk kunnen verbinden met de realiteit van het project, kan er iets geweldigs gebeuren.

Concepting is voor ons niet alleen het begin van een nieuw ontwerpproject. Concepting kan ook het startpunt zijn voor het verkennen van de mogelijkheden van een merk in relatie tot trends, bedrijfsstrategie of innovatie. De kracht van een geweldig concept is veel groter dan vaak wordt gedacht. Het geeft ons als brandtailors bij Mountain de mogelijkheid om nieuwe kansen voor merken eerder in het proces te ontdekken.

Mountain Notes

De Mountain Notes zijn een reeks regelmatig bijgewerkte publicaties en presentaties die zijn ontwikkeld om klanten te inspireren en een referentiekader te creëren voor merken. Om te informeren en richting te geven in het creatieve proces van het ontwikkelen van een merk.

Mountain Trend View

Weet je echt wat mensen vandaag beweegt? De Mountain Trend View is ons rapport over de nieuwste trends in consumentengedrag. Het is een diepe duik in de steeds veranderende motivaties die mensen hebben om contact te maken met merken en hun producten. Het is een geweldig inzicht om te zien wat mensen beweegt, zodat we dat kunnen delen met merken en hen kunnen helpen hun publiek te vinden. Wil je mensen beter leren kennen? Wij komen onze Mountain Trend View graag aan u presenteren!

Mountain Trends in verpakkingen

Het verpakkingsontwerp over de gehele wereld verandert voortdurend. Het volgende grote idee is morgen misschien alweer voorbij, dus het is goed om een ​​goed beeld te hebben van relevante verpakkingstrends die u kunnen helpen uw merk te laten groeien om relevanter te worden voor consumenten. Omdat design meer is dan alleen een afbeelding. Zorg ervoor dat je op de juiste manier communiceert, het juiste gevoel creëert en er altijd fantastisch uitziet. Onze Mountain Packaging Trends geven een overzicht van de grootste verpakkingstrends die vandaag relevant zijn. We werken deze presentatie regelmatig bij om ervoor te zorgen dat we altijd weten wat voor uw merk werkt.

Hieronder twee voorbeelden van cases waar we een nieuwe trend gebruikt hebben om succesvol design te creëren.

Mountain Portfolio View

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij zijn brandtailors, elk merk heeft een op maat gemaakte oplossing nodig om succesvol te zijn.

Concepting

Concepting opent een wereld van inspiratie en kansen. We gebruiken de wereld om ons heen als basis van onze inspiratie en deze combineren we met de zakelijke uitdaging om de praktische bruikbaarheid van oplossingen te sturen. Dit genereert kansen die ambitieus zijn in hun denken en haalbaar zijn in hun uitvoering.

Een geweldig concept begint met een duidelijk omschreven plan van aanpak gebaseerd op het begrijpen van de wensen van de klant in combinatie met de ambitie van de wereld om ons heen. Als we die magische vonk kunnen verbinden met de realiteit van het project, kan er iets geweldigs gebeuren.

Concepting is voor ons niet alleen het begin van een nieuw ontwerpproject. Concepting kan ook het startpunt zijn voor het verkennen van de mogelijkheden van een merk in relatie tot trends, bedrijfsstrategie of innovatie. De kracht van een geweldig concept is veel groter dan vaak wordt gedacht. Het geeft ons als brandtailors bij Mountain de mogelijkheid om nieuwe kansen voor merken eerder in het proces te ontdekken.

Mountain Notes

De Mountain Notes zijn een reeks regelmatig bijgewerkte publicaties en presentaties die zijn ontwikkeld om klanten te inspireren en een referentiekader te creëren voor merken. Om te informeren en richting te geven in het creatieve proces van het ontwikkelen van een merk.

Mountain Portfolio View

Onderzoek naar merkportfolio beheer toont aan dat merkportfolio’s toevallig gewoon ‘op die manier groeien’. Zonder een weloverwogen strategie. Maar om efficiënt en effectief uw bedrijf beheren, is een goed doordachte strategie nodig. Onze Mountain Portfolio View beschrijft hoe doelbewust beheer van merkportfolio’s de prestaties van organisaties kan ondersteunen. Het verklaart de basisprincipes van het merkportfolio-denken en laat zien welke overwegingen voorafgaan aan een efficiënte en effectieve strategie. Neem contact op om een ​​nieuwe kijk op uw portfolio te creëren!

>
>

Mountain Pack To The Future

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij zijn brandtailors, elk merk heeft een op maat gemaakte oplossing nodig om succesvol te zijn.

Concepting

Concepting opent een wereld van inspiratie en kansen. We gebruiken de wereld om ons heen als basis van onze inspiratie en deze combineren we met de zakelijke uitdaging om de praktische bruikbaarheid van oplossingen te sturen. Dit genereert kansen die ambitieus zijn in hun denken en haalbaar zijn in hun uitvoering.

Een geweldig concept begint met een duidelijk omschreven plan van aanpak gebaseerd op het begrijpen van de wensen van de klant in combinatie met de ambitie van de wereld om ons heen. Als we die magische vonk kunnen verbinden met de realiteit van het project, kan er iets geweldigs gebeuren.

Concepting is voor ons niet alleen het begin van een nieuw ontwerpproject. Concepting kan ook het startpunt zijn voor het verkennen van de mogelijkheden van een merk in relatie tot trends, bedrijfsstrategie of innovatie. De kracht van een geweldig concept is veel groter dan vaak wordt gedacht. Het geeft ons als brandtailors bij Mountain de mogelijkheid om nieuwe kansen voor merken eerder in het proces te ontdekken.

Mountain Notes

De Mountain Notes zijn een reeks regelmatig bijgewerkte publicaties en presentaties die zijn ontwikkeld om klanten te inspireren en een referentiekader te creëren voor merken. Om te informeren en richting te geven in het creatieve proces van het ontwikkelen van een merk.

Mountain Packing van de toekomst

Ben je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in de verpakkingswereld? Ontdek hoe de wereld van verpakkingen vooruitgaat met onze Pack To The Future Tool. Bekijk wat u kunt doen om een ​​merk te creëren dat toekomstbestendig is en de nieuwste technieken gebruikt om met consumenten te communiceren. De digitale ontwikkelingen brengen een hele nieuwe wereld van mogelijkheden voor uw verpakking. Als u meer wilt weten, neem dan contact op!

Mountain Trend View

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij zijn brandtailors, elk merk heeft een op maat gemaakte oplossing nodig om succesvol te zijn.

Concepting

Concepting opent een wereld van inspiratie en kansen. We gebruiken de wereld om ons heen als basis van onze inspiratie en deze combineren we met de zakelijke uitdaging om de praktische bruikbaarheid van oplossingen te sturen. Dit genereert kansen die ambitieus zijn in hun denken en haalbaar zijn in hun uitvoering.

Een geweldig concept begint met een duidelijk omschreven plan van aanpak gebaseerd op het begrijpen van de wensen van de klant in combinatie met de ambitie van de wereld om ons heen. Als we die magische vonk kunnen verbinden met de realiteit van het project, kan er iets geweldigs gebeuren.

Concepting is voor ons niet alleen het begin van een nieuw ontwerpproject. Concepting kan ook het startpunt zijn voor het verkennen van de mogelijkheden van een merk in relatie tot trends, bedrijfsstrategie of innovatie. De kracht van een geweldig concept is veel groter dan vaak wordt gedacht. Het geeft ons als brandtailors bij Mountain de mogelijkheid om nieuwe kansen voor merken eerder in het proces te ontdekken.

Mountain Notes

De Mountain Notes zijn een reeks regelmatig bijgewerkte publicaties en presentaties die zijn ontwikkeld om klanten te inspireren en een referentiekader te creëren voor merken. Om te informeren en richting te geven in het creatieve proces van het ontwikkelen van een merk.

Mountain Trend View

Weet je echt wat mensen vandaag beweegt? De Mountain Trend View is ons rapport over de nieuwste trends in consumentengedrag. Het is een diepe duik in de steeds veranderende motivaties die mensen hebben om contact te maken met merken en hun producten. Het is een geweldig inzicht om te zien wat mensen beweegt, zodat we dat kunnen delen met merken en hen kunnen helpen hun publiek te vinden. Wil je mensen beter leren kennen? Wij komen onze Mountain Trend View graag aan u presenteren!

Mountain Packaging Trends

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij definiëren de standaard. Wij werken voor A- merken die om leiderschap vragen.


Design

Ontwerp brengt de wereld van de inspiratie en kansen samen in heldere en krachtige beelden die inspireren, uitdagen, plezieren en identiteiten definiëren. Identiteiten die een impact hebben doordat ze uniek zijn en effectief in hun essentie om ervoor te zorgen dat deze merken kunnen inspireren en succesvol kunnen zijn. Het creëren van een succesvol merk is tegenwoordig veel meer dan alleen het maken van een mooi beeld. Design kan het antwoord geven op een aantal vragen met betrekking tot de business, het merk en de consument. Dat is waarom we kijken naar ontwerp als een inspirerend instrument voor het oplossen van business uitdagingen en een manier om het hart en het hoofd van de consument te raken.

Dat is de reden waarom wij van mening zijn dat succesvolle merken een glimlach op het gezicht van zowel de klanten als consumenten moeten brengen. Wij houden ervan om klanten en onszelf uit te dagen in onze design-projecten en te werken op briefing maar ook daarbuiten, om te komen met op maat gemaakte oplossingen.

Mountain Notes

De Mountain Notes zijn een reeks regelmatig bijgewerkte publicaties en presentaties die zijn ontwikkeld om klanten te inspireren en een referentiekader te creëren voor merken. Om te informeren en richting te geven in het creatieve proces van het ontwikkelen van een merk.

Mountain Packaging Trends

Het verpakkingsontwerp over de gehele wereld verandert voortdurend. Het volgende grote idee is morgen misschien alweer voorbij, dus het is goed om een ​​goed beeld te hebben van relevante verpakkingstrends die u kunnen helpen uw merk te laten groeien om relevanter te worden voor consumenten. Omdat design meer is dan alleen een afbeelding. Zorg ervoor dat je op de juiste manier communiceert, het juiste gevoel creëert en er altijd fantastisch uitziet. Onze Mountain Packaging Trends geven een overzicht van de grootste verpakkingstrends die vandaag relevant zijn. We werken deze presentatie regelmatig bij om ervoor te zorgen dat we altijd weten wat voor uw merk werkt.

ID Calculator

Mountain

Wij zijn Mountain. We werken vanuit overtuiging aan uw briefing. De oplossing kan een stap verder zijn dan het voor de hand liggende.

Design

Ontwerp brengt de wereld van de inspiratie en kansen samen in heldere en krachtige beelden die inspireren, uitdagen, plezieren en identiteiten definiëren. Identiteiten die een impact hebben doordat ze uniek zijn en effectief in hun essentie om ervoor te zorgen dat deze merken kunnen inspireren en succesvol kunnen zijn. Het creëren van een succesvol merk is tegenwoordig veel meer dan alleen het maken van een mooi beeld. Design kan het antwoord geven op een aantal vragen met betrekking tot de business, het merk en de consument. Dat is waarom we kijken naar ontwerp als een inspirerend instrument voor het oplossen van business uitdagingen en een manier om het hart en het hoofd van de consument te raken.

Dat is de reden waarom wij van mening zijn dat succesvolle merken een glimlach op het gezicht van zowel de klanten als consumenten moeten brengen. Wij houden ervan om klanten en onszelf uit te dagen in onze design-projecten en te werken op briefing maar ook daarbuiten, om te komen met op maat gemaakte oplossingen.

Mountain Tools

We hebben een set van strategische Mountain tools ontwikkeld die onze overtuiging weergeven over de effectieve ontwikkeling van merken. Met deze tools kunnen we u helpen de juiste aanpak te definiëren en met een breed scala aan antwoorden op de uitdaging komen.

ID Calculator

Met zoveel ambitieuze concurrenten wordt het merk direct bepaald door zijn succes om de merkboodschap over te brengen. Daarom hebben we een tool ontwikkeld die helpt om een ​​sterker design te ontwerpen tijdens de ontwikkeling. We noemen deze tool de ‘ID Calculator’, omdat deze directe resultaten genereerd. Wanneer we te maken hebben met product- of servicemerken, is het evalueren van uw identiteit niet altijd eenvoudig en vereist een subjectieve beoordeling. De calculator biedt de structuur voor de evaluatie, discussie en creatie van succesvolle identiteit, wat altijd een ingewikkeld proces is.

Design Systems

Mountain

Wij zijn Mountain. We werken vanuit overtuiging aan uw briefing. De oplossing kan een stap verder zijn dan het voor de hand liggende.

Design

Ontwerp brengt de wereld van de inspiratie en kansen samen in heldere en krachtige beelden die inspireren, uitdagen, plezieren en identiteiten definiëren. Identiteiten die een impact hebben doordat ze uniek zijn en effectief in hun essentie om ervoor te zorgen dat deze merken kunnen inspireren en succesvol kunnen zijn. Het creëren van een succesvol merk is tegenwoordig veel meer dan alleen het maken van een mooi beeld. Design kan het antwoord geven op een aantal vragen met betrekking tot de business, het merk en de consument. Dat is waarom we kijken naar ontwerp als een inspirerend instrument voor het oplossen van business uitdagingen en een manier om het hart en het hoofd van de consument te raken.

Dat is de reden waarom wij van mening zijn dat succesvolle merken een glimlach op het gezicht van zowel de klanten als consumenten moeten brengen. Wij houden ervan om klanten en onszelf uit te dagen in onze design-projecten en te werken op briefing maar ook daarbuiten, om te komen met op maat gemaakte oplossingen.

Mountain Tools

We hebben een set van strategische Mountain tools ontwikkeld die onze overtuiging weergeven over de effectieve ontwikkeling van merken. Met deze tools kunnen we u helpen de juiste aanpak te definiëren en met een breed scala aan antwoorden op de uitdaging komen.

Design Systemen

Design moet een emotie oproepen! Maar willekeurig concepten maken in de hoop dat de juiste consumenten trigger wordt gevonden, kan behoorlijk uitdagend zijn. Daarom gebruiken we onze 4 design systemen die zijn gebaseerd op de grotere consumentenreacties, die we willen activeren en van daaruit de juiste emotie opbouwen om de identiteitsstrategie te definiëren en de merkidentiteit tot leven te brengen! Laten we dus samen de 4 Mountain-designsystemen verkennen en de stijl vinden die het beste bij uw strategie past. Wees onbevreesd. Veel plezier. Experimenteer. En vertaal vervolgens onze ideeën naar de beste methode. Wil je meer weten, laat het ons weten!

Shelf Simulation

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij creëren groei. Design is een fundamenteel onderdeel van de groei-strategie voor bedrijven.

Design

Ontwerp brengt de wereld van de inspiratie en kansen samen in heldere en krachtige beelden die inspireren, uitdagen, plezieren en identiteiten definiëren. Identiteiten die een impact hebben doordat ze uniek zijn en effectief in hun essentie om ervoor te zorgen dat deze merken kunnen inspireren en succesvol kunnen zijn. Het creëren van een succesvol merk is tegenwoordig veel meer dan alleen het maken van een mooi beeld. Design kan het antwoord geven op een aantal vragen met betrekking tot de business, het merk en de consument. Dat is waarom we kijken naar ontwerp als een inspirerend instrument voor het oplossen van business uitdagingen en een manier om het hart en het hoofd van de consument te raken.

Dat is de reden waarom wij van mening zijn dat succesvolle merken een glimlach op het gezicht van zowel de klanten als consumenten moeten brengen. Wij houden ervan om klanten en onszelf uit te dagen in onze design projecten en te werken op briefing maar ook daarbuiten, om te komen met op maat gemaakte oplossingen.

Mountain Tools

We hebben een set van strategische Mountain tools ontwikkeld die onze overtuiging weergeven over de effectieve ontwikkeling van merken. Met deze tools kunnen we u helpen de juiste aanpak te definiëren en met een breed scala aan antwoorden op de uitdaging komen.

Schap simulatie

De praktijk zal het moeten uitwijzen! Is uw verpakkingsidentiteit effectief in de winkel? Ontwerpprojecten zijn maar al te vaak grotendeels gericht op het maken van prachtige afbeeldingen. Maar al deze afbeeldingen moeten ook effectief zijn op het schap. We testen de schap impact van uw nieuwe verpakkingsidentiteit met onze Shelf Simulation Tool om ervoor te zorgen dat we niet alleen een mooi uitziende verpakking ontwikkelen, maar ook een die werkt! Wilt u meer weten over hoe wij werken, neem dan nu contact op!

FRAND

Mountain

Wij zijn Mountain en wij geloven in iconische identiteiten. Anders blijf je altijd gemiddeld.

Concepting

Concepting opent een wereld van inspiratie en kansen. We gebruiken de wereld om ons heen als basis van onze inspiratie en deze combineren we met de zakelijke uitdaging om de praktische bruikbaarheid van oplossingen te sturen. Dit genereert kansen die ambitieus zijn in hun denken en haalbaar zijn in hun uitvoering.

Een geweldig concept begint met een duidelijk omschreven plan van aanpak gebaseerd op het begrijpen van de wensen van de klant in combinatie met de ambitie van de wereld om ons heen. Als we die magische vonk kunnen verbinden met de realiteit van het project, kan er iets geweldigs gebeuren.

Concepting is voor ons niet alleen het begin van een nieuw ontwerpproject. Concepting kan ook het startpunt zijn voor het verkennen van de mogelijkheden van een merk in relatie tot trends, bedrijfsstrategie of innovatie. De kracht van een geweldig concept is veel groter dan vaak wordt gedacht. Het geeft ons als brandtailors bij Mountain de mogelijkheid om nieuwe kansen voor merken eerder in het proces te ontdekken.

Mountain Tools

We hebben een set van strategische Mountain tools ontwikkeld die onze overtuiging weergeven over de effectieve ontwikkeling van merken. Met deze tools kunnen we u helpen de juiste aanpak te definiëren en met een breed scala aan antwoorden op de uitdaging komen.

FRAND

Vergeet de Brand Key, en ga werken met FRAND. FRAND is ons strategisch hulpmiddel om uw merk echt te definiëren op basis van menselijke emoties. Te vaak is het invullen van een merkmodel een theoretische oefening geworden om iets op papier te zetten en een vakje aan te vinken. Met onze nieuw ontwikkelde FRAND-tool duiken we diep in de menselijke aantrekkingskracht van merken. We streven ernaar om van uw merk een echte personificatie van uw merk te maken.

5W1H

Mountain

Wij zijn Mountain. Wij zijn brandtailors, elk merk heeft een op maat gemaakte oplossing nodig om succesvol te zijn.

Concepting

Concepting opent een wereld van inspiratie en kansen. We gebruiken de wereld om ons heen als basis van onze inspiratie en deze combineren we met de zakelijke uitdaging om de praktische bruikbaarheid van oplossingen te sturen. Dit genereert kansen die ambitieus zijn in hun denken en haalbaar zijn in hun uitvoering.

Een geweldig concept begint met een duidelijk omschreven plan van aanpak gebaseerd op het begrijpen van de wensen van de klant in combinatie met de ambitie van de wereld om ons heen. Als we die magische vonk kunnen verbinden met de realiteit van het project, kan er iets geweldigs gebeuren.

Concepting is voor ons niet alleen het begin van een nieuw ontwerpproject. Concepting kan ook het startpunt zijn voor het verkennen van de mogelijkheden van een merk in relatie tot trends, bedrijfsstrategie of innovatie. De kracht van een geweldig concept is veel groter dan vaak wordt gedacht. Het geeft ons als brandtailors bij Mountain de mogelijkheid om nieuwe kansen voor merken eerder in het proces te ontdekken.

Mountain Tools

We hebben een set van strategische Mountain tools ontwikkeld die onze overtuiging weergeven over de effectieve ontwikkeling van merken. Met deze tools kunnen we u helpen de juiste aanpak te definiëren en met een breed scala aan antwoorden op de uitdaging komen.


5W1H

De 5W1H-vraag is gebaseerd op een journalistiek principe, maar is ook zeer relevant bij het werken met merken. Als u probeert uit te vinden waar uw beste opties zitten om uw merk te laten groeien, probeer dan de 5W1H-vragen met ons te beantwoorden, zodat wij u kunnen helpen een duidelijke richting voor uw merk te vinden. De antwoorden kunnen verrassender zijn dan u denkt met betrekking tot uw merkstrategie, innovatie, portfolio-ontwikkeling en merkidentiteit

call or sent an email

Scheveningseweg 42
2517 KV Den Haag
+031 (0)70 302 20 80
info@mountain.nl

Our Privacy Statement
Find us on Maps