Headings_cases-Sourcy_1_linkslijnend.svg

Client / Vrumona (Heineken)
Project / Sourcy water restyle
Category / packaging & Identity design

Cases_uitgebouwd_afloop-11.jpg

Sourcy is een trots mineraalwatermerk dat zijn water rechtstreeks betrekt uit een Nederlandse bron. Sourcy bottelt dit water al meer dan drie decennia en is daarmee een van de bekendste mineraalwatermerken van Nederland. Sourcy is een natuurzuiver en verfrissend water dat verkrijgbaar is in verschillende soorten en smaken.

Sourcy raadpleegde ons over hun gebrek aan identiteit in de winkel. We zagen dat het merk niet duidelijk opviel en vooral gedreven werd door categoriecodes. We adviseerden om de majestueuze blauwe kleur belangrijker te maken en het logo te vergroten. Dit zou resulteren in een zeer herkenbare merkidentiteit. Het versterken en vergroten van de smaakkleuren en de ingrediënten zorgen voor een nog herkenbaardere frisse uitstraling.

Cases_uitgebouwd_afloop-12.jpg
Cases_uitgebouwd_afloop-14.jpg

We hebben Vitamin Water van Sourcy ook geïntegreerd in de merkidentiteit. Maar daar stopte het niet. We mochten de hele identiteit ook uitbreiden naar een wereld rondom het merk. De nieuwe wereld van Sourcy.